hy
  • en
  • ԳԼԽԱՎՈՐ
  • Մեր մասին
    • Ով ենք մենք
    • Ծառայություններ
    • Թիմ
    • Գործընկերներ
    • Մեդիա
    • Հնարավորություններ
    • Կապ
  • Ծրագրեր
  • Հրապարակումներ
    • Նորություններ
    • Դիրքորոշումներ
    • Զեկույցներ և ուղեցույցներ
    • Ռեսուրսներ
Disability Rights Agenda NGO
  • ԳԼԽԱՎՈՐ
  • Մեր մասին
    • Ով ենք մենք
    • Ծառայություններ
    • Թիմ
    • Գործընկերներ
    • Մեդիա
    • Հնարավորություններ
    • Կապ
  • Ծրագրեր
  • Հրապարակումներ
    • Նորություններ
    • Դիրքորոշումներ
    • Զեկույցներ և ուղեցույցներ
    • Ռեսուրսներ
Նվիրաբերել
Ուղեցույց «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչների համար

Ուղեցույց «Հասարակագիտություն» առարկայի ուսուցիչների համար

Ուղեցույցը ստեղծվել է որպես գործնական ռեսուրս, որը կաջակցի «Հասարակագիտություն» առարկան դասավանդող ուսուցիչներին հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների վերաբերյալ ուսուցումը կազմակերպելու հարցում։ Ուղեցույցը հիմնված է նախագծային ուսուցման վրա՝ մոտեցում, որի միջոցով սովորողները տեղեկությունները պասիվ ստանալու փոխարեն ուսումնասիրում են բարդ հարցեր, առաջարկում լուծումներ և ստեղծում շոշափելի արդյունքներ։ 

 

Ուղեցույցը համահունչ է «Հասարակագիտություն» առարկայի 7-12-րդ դասարանների առարկայական չափորոշչին և նախագծային ուսուցման հայեցակարգին: 

 

Այս ուղեցույցը ուսուցիչներին տրամադրում է գործնական քայլեր՝ աջակցելու հաշմանդամության՝ որպես մարդու իրավունքների խնդրի վերաբերյալ քննարկումների կազմակերպմանը: 

 

Ուղեցույցի օգտագործմամբ ուսուցիչները կարող են օգնել սովորողներին՝

  1. ընկալելու հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքները որպես մարդու իրավունքների մի մաս.
  2. վերլուծելու այն խոչընդոտները, որոնք խանգարում են հաշմանդամություն ունեցող անձանց լիարժեք մասնակցությանը հասարակության կյանքին.
  3. ուսումնասիրելու Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների մասին Միավորված ազգերի կազմակերպության (ՄԱԿ) կոնվենցիայի և մարդու իրավունքների այլ փաստաթղթերի իրավական շրջանակը.
  4. զարգացնելու քաղաքացիական պատասխանատվությունը` բացահայտելով ներառականության հասնելու ուղիները:

 

Այս ուղեցույցը ներկայացնում է հստակ առաջարկներ՝ աջակցելու քննադատական ​​մտածողությանը և խրախուսելու սովորողների կողմից առաջնորդվող նախաձեռնությունները:

 

Ուղեցույցը չի ձգտել անդրադառնալ հաշմանդամության մասին ուսուցմանն առնչվող բոլոր հարցերին։ Սա ելակետ է, որից կարող են առաջանալ նորանոր գաղափարներ, հարցեր և քննարկումներ։ 

 

Թեև այստեղ առկա են նախագծերի գաղափարներ, սովորողների նախաձեռնողականությունը կարևոր է: Ուստի խրախուսվում է առաջարկությունները հարմարեցնել դասարանի կարիքներին՝ ապահովելով, որ բոլոր սովորողների ցանկությունները և կարիքները հաշվի առնվեն։ 

 

Ուղեցույցը գործածության համար երաշխավորվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2025 թվականի հունիսի 6-ի 1316-Ա/2 հրամանով։

 

 

Ընթերցել pdf տարբերակը

 

Ընթերցել docx տարբերակը

 

Լսել աուդիո տարբերակը

 

 

Ծրագիրն իրականացվել է «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների օրակարգ» հասարակական կազմակերպության կողմից «Քաղաքացիական հասարակության զարգացման ազդեցության ընդլայնում» ծրագրի շրջանակում։ Նյութի բովանդակության համար պատասխանատու է միայն «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների օրակարգ» հասարակական կազմակերպությունը։  «Քաղաքացիական հասարակության զարգացման ազդեցության ընդլայնում» ծրագիրն իրականացվել է «Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամի» կողմից՝ Շվեդիայի կառավարության աջակցությամբ։

 

Ուղեցույցի հեղինակ՝ Մուշեղ Հովսեփյան,  © «Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների օրակարգ» ՀԿ, 2025

 



-

Մատչելիության հայտարարություն

 

«Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների օրակարգ» ՀԿ-ն ջանում է տեղեկատվական բոլոր նյութերը ստեղծել հաշմանդամություն ունեցող բոլոր անձանց համար մատչելի ձևաչափերով։ Այս ուղեցույցը ևս ներկայացվել է մատչելի ձևաչափերով։ Եթե այն չի համապատասխանում Ձեր կարիքներին, այլընտրանքային տարբերակները ստանալու նպատակով կարող եք գրել մեր էլփոստի հասցեին՝ info@dra.am: Տեղեկատվական նյութերի մատչելիության հարցումներին մենք պատասխանում ենք 48 ժամում։

01.09.2025

«Հաշմանդամություն ունեցող անձանց իրավունքների օրակարգ» ՀԿ

© 2023 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են